Sistema de reserva en línia per a les activitats de la Biennal de pensament 2020

A causa de les circumstàncies especials derivades de l’emergència sanitària de la covid-19, durant aquesta Biennal de pensament serà imprescindible reservar en línia per poder participar de manera presencial en les activitats.

Com fer la reserva

1. Consulteu el programa de la Biennal de pensament i seleccioneu les activitats que us interessen.

2. Recordeu que només podeu demanar entrades per a un màxim de sis activitats del programa. Podeu fer una reserva al vostre nom per a un màxim de dues persones.

3. Els infants de més de 2 anys necessiten reserva per poder disposar d’una localitat pròpia. A més, per accedir al recinte, les persones de menys de 18 anys han de presentar una autorització dels pares/mares o tutors/ores i han d’anar acompanyades d’una persona adulta.

4. Quan demaneu entrades per a una activitat, heu d’indicar el vostre correu electrònic, que serà on rebreu la confirmació si hi ha localitats disponibles. Aquest correu permet mantenir-se en contacte amb els espectadors i espectadores que han assistit a cadascuna de les activitats a fi de garantir la traçabilitat si s’activés el protocol per covid-19.

5. La confirmació que rebreu per correu electrònic conté la vostra entrada i la de les persones que assisteixen amb vosaltres a l’activitat. Conserveu aquest correu i porteu-lo en format digital al telèfon mòbil.

6. Si us cal anul·lar una reserva, podeu fer-ho des de l’enllaç que trobareu al correu electrònic de confirmació. Podeu cancel·lar una entrada o totes dues.

7. Si heu perdut el comprovant de les reserves, podeu recuperar-lo accedint a la fitxa de l’activitat que trobareu al web, fent clic sobre l'opció “Recupera les entrades”.

 8. Les persones que no disposin d’accés a internet poden fer la reserva per telèfon trucant al 933 161 038 (de dilluns a divendres, de 10.00 a 15.00 hores). Recordeu, però, que per evitar col·lapsar aquest servei, es demana que únicament el facin servir aquells ciutadans i ciutadanes que no puguin accedir a internet, i que el web i les aplicacions mòbils són el canal principal i més efectiu per formalitzar les reserves.